Tuesday, April 16, 2013

American Duchess "Highbury" Regency Shoes Giveway / Tirage d'une paire de chaussures "Highbury" chez American Duchess

(La version Française se trouve plus bas.)

It is that time again: American Duchess is having a giveway of her new Regengy, Highbury.

Le moment est venu pour American Duchess d'organiser un tirage pour son dernier modèle de chaussure d'époque Napoléonienne, le Highbury.
 

Aren't they beautiful? I want a pair in every colour of the rainbow and beyond. And the best part? You can lace them!

Ne sont-ils pas magnifiques? J'en veux une paire dans toutes les couleurs de l'arc-en-ciel et encore. Et le meilleur dans tout ça? On peut les lacer!


I want them! I want them! I want them! I want them!

Je les veux! Je les veux! Je les veux! Je les veux!

No comments:

Post a Comment